Jakość a nie ilość przy pozycjonowaniu i katalogowaniu

Rynek pozycjonowania uległ ogromnej profesjonalizacji. Osoby trudniące się pozycjonowaniem muszą być na bieżąco ze zmieniającymi się algorytmami wyszukiwarek. Osoba niedoświadczona w branży SEO praktykuje metody dobre, ale kilka lat temu. Jednymi z najczęstszych błędów jest budowanie nie jakościowego zaplecza back linków ale ilościowego. Nie ma większego sensu w chwili obecnej tracenia czasu na dodawanie dużej ilości wpisów do katalogów branżowych. Lepiej postawić na wpisy o wysokiej zawartości merytorycznej i dodawać je trzeba wyłącznie na liczących się katalogach stron. Oprócz katalogowania często też stosuje się metodą pozycjonowania przy pomocy umieszczania wpisów Prexsell pages na poświęconych temu portalach. Tutaj również należy postawić na jakość. Należy wybrać wartościowy serwis, gdzie umieszcza się wpisy typu Presell Pages. To zresztą nie wszystko. Należy również postarać się by wpisy umieszczane na tego typu stronie również były wartościowe. Wtedy pozycja strony będzie mocna.